Saturday, December 18, 2010

Kereta Pahlawan Kita!

Hujung minggu lalu, waktu aku hangout ngan adik-beradik aku terbuka story pasal Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Kasturi, Hang Lekir & Hang Lekui. Em aku pada mulanya xpercaya ada kereta jenama tu yelah bayangkan budak sekolah darjah 3 yang bagitau aku. Jap g kene kencing. Tapi balik tu bile aku tgk berita baru aku percaya cakap adik aku. Member aku pun ada yang pergi KLIM 2010 Motorshow kat PWTC story gak benda yg same. Lepas tu aku pun ape lagi meng “google” la cari rupa kereta yg di maksudkan. Pergh memang smart la wa cakap sama lu. Kat bawah ni ada picture tok tontonan korg. Kalaulah aku kaya boleh beli sume kete tuh. Hihi.

Proton Tuah






Proton Jebat






Proton Kasturi






Proton Lekir






Proton Lekiu










No comments:

Post a Comment